michaa :)

Ahad, 16 Jun 2013

detik dunia .

kehidupan yang ditakdirkan bukan senang untuk di jalani oleh manusia lemah macam kita nie :') . tambah di uji dengan dugaan yang susah dan perit untuk kita lalui . manusia mana yang terlepas dari kesilapan ? ada ka ? haha kalau ada pon suma tuu tipu laa aku ta pecaya . manusia semua berlainan perangai ? macam mana aku na hadap kalau sorang demi sorang berjenis jenis perangai ?

mungkin bagi aku susah , tapi aku cuba :') . kenapa perlu ingat ex ? kalau dia dah expired dalam hidop kita ? susa susa dan susa na lupa , mybe perangai dia buad aku ingat balek .  kenapa orang yang akan datang dalam hidop aku taa macam ex aku yang dulu ? kenapa aku nak jugak hadap perangai manusia yg sama mcm ex aku ? pelik ? mmg ini laa lumrah dunia .

persoalan sekarang banyak , sebab apa ada syg kalau masa yang sama ada airmata yang terus membasahi pipi ? kalau dari mula kita dah bole tengok suratan hidup kita , itu bukan namanya permainan dunia dan bukannya dugaan . na putar masa yang lalu ? ta mungkin dan takan mungkin dapat . sekurang2nya kita dapat belajar sari kesilapan yang lalu .

ASSALAMUALAIKUM .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan