michaa :)

Rabu, 10 Julai 2013

kehidupan sebenar :') .

ehem ehem , selamat membaca kisah dongeng :* . btw dalam dunia kuasa ALLAH taa terjangkau . sapa sangka awak yang comey bole dijodohkan dngan dia , yang biasa2 saja . kuasa ALLAH yang ta dapat disangka . satu lagi buad aku tertanda tnya sebab apa taraf hidop kita memisahkan hubungan kita , sedangkan tuu semua milik ALLAH .

kadang aku rasa diri aku dekat bawah sekali mana ada sapa pandang , biasa rasa macam biasa sangat tadak apa yang menarik , tapi dalam masa yang sama kena ingat yang kita nie ciptaan ALLAH , bersyukur laa . orang len awak ta pikir pulakkan , ALLAH cipta ta boleh nmpak , tangan tadak sebelah . tapi depa bersyukur ja .

tapi inilah realiti hidup :) , orang yang hensem sekarang takan pandahg orang yang biasa biasa .  percaya or ta ? tapi itulah realiti hidup sekarang . aku ta paham sebab apa orang selalu cari manusia yang perfect padahal dalam dunia nie nobody perfect -.- . tolong tengok hati sama jangan na rendah muka saja kalau hati belom di tengok ;)

cuba fikir , apa hati kita nak dalam percintaan ? awak na suami awak suatu hari nanti muka hensem tapi kaki pukul ? nak ? nak ? ehem sapa na ? aku sendiri pon tamau . susa zaman skrg na cry org yg betoi2 iklas . jangan terlampau ikut permainan dunia nie , jalan hidop kita ta semudah apa yang kita sangkakan . take a note oke :) .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan