michaa :)

Khamis, 18 Julai 2013

memori :'] .

situasi di dunia sudah pon berubah , keadaan hati pon sudah beralih arah , hari jugak takan sama mungkin harinie hari khamis mana mungkin esok khamis jugakkan ? hidop bagaikan putaran yang tiada hadnya kalau dibawah kita mungkin kedudukan boleh diubah .

berdiri di muka pintu niat untuk menunggu seseorang yang pernah hadir dalam hidop kita , sampai bila mampu berdiri ? sebulan dua bulan maseh lagi mampu bertahan kalau sudah berbulan2 menunggu dengan harapan takan mampu untuk kita menempuh segala memori kita dengan dia . mungkin perkara temeh remeh dianggap biasa , bagi aku ini bukan biasa ini luar biasa :" ) .

mampukah seorang gadis berusia 16 tahun melupakan sejarah dan memorinya bersama ex dia ? kenangan tetap terkubu walaupun berbulan bulan sudah , tersemat dihati setiap kenangan , oh baru aku tau sekarang kenapa orang selalu cakap ''kalau awak dalam percintaan dan ada niat untuk tinggalkan dia , tolongkah tinggalkan dia tanpa sebarang KENANGAN '' .

jiwa seorang perempuan baru bole paham yang kenangan adalah raja cinta , kalau tadak kenangan takan sampai berbulan menunggu tanpa sebarang berita . mungkin awak biasa dan ta rasa apa2 sebab awak tadak perasaan dan nilai keiklasan yang tinggi mcm saya :) . kalau sunyi bole digetback balek dengan ex ex yg terdahulu , tapi tuu hidop awak ! saya taa mcm tuu ex tetap ex ludah jangan jilat balek .

putus beribu kali itu bukan alasan , bergado harihari itu bukan juga alasan , jarang contact jugak bukan penhalang hubungan kalau ALLAH dah tetap jodoh kita berdua siapa yang bole halang ? ingat ALLAH tahu apa yang terbaik untuk umatnya :) .

ASSALAMUALAIKUM .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan