michaa :)

Jumaat, 2 November 2012

:'/

asalamm , semua orang kat dunia nie makhluk ciptaan ALLAH S.W.T , kkdng hdop kita mcm pelakon ALLAH just tlis skrip untok kita . mati , jodoh suma dekat tgn tuhan . kalao ALLAH kata jodoh kita dngan dia , maka jodoh kita dngn dy la :') .

jika ALLAH tulis , 12.00 malam hari rabu kita meninggal maka meninggal lah kita , engad ALLAH maha adil . ALLAH tarek nyawa org teww sbb dy sygg . dan diuji kita , sbb ALLAH tau kita boleh tempoh semuaa ujian dia and imann kita wk2 tuu kuad .

kkdg kita ta boleh terima tkdir , :'D , sygg engad ALLAH maha berkuasa terima la takdir . mybe ALLAH turun kan ujian dia simpankan kita kebahagiaan , mana kita tauu kan ? ALLAH yang merancang kita yang menentukan :') . engad jodohh mmg bila2 msaa ja , tapi mti pena kita pkir ? mati pon bila2 msaa ja tao :'( .

shaa mmg kesian kdg2 tgok org dpt ujian dry ALLAH , contoh kehilangan org yg dy syg ? tapi shaa bkan sapa2 , shaa pon lemah jugak shaa mampu tegor :') satuu ja just tabahkan diri k ? engad mybe dy dah pergi dari hidup kita , tapi kenangan mseh ada , ALLAH sentiasa temann kita :'D . mcm mna ponn kita jumpa dy tempat yang sama :'/ .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan