michaa :)

Isnin, 1 April 2013

A.I :') .

''b janjy , b takan tnggai sayang''  nie ayat last dia cakap dekat aku . berbunga bunga hati nie :') . time tuu kami tngh webcam . mcm biasa mmg tiap2 malam kami akan webcam , kdg2 tgk muka dia aku akan teriak depan webcam . aku taa snggup kehilangan dia , dan aku taa snggup na lepas dia :') . Ya Allah jika ini takdir patot ka aku terima ?

aku kena terima , sekarang dah msok 4 bulan dah dia tnggai aku , last jumpa dia hari sabtu , perangai taa ubah2 , rindu time aku bahagia gan dia duluu . suma tentang aku dia ambek berat . merajok aku berbulan2 pon dia snggup pjok . dia laa kawan dia lahh pkwe . sporting . aku suka :) . sekurang kurangnya aku ada jugak kawan tempat mngadu , tempat bermanja kann ?

kdg2 balek sekolah aku ada masalah aku mngadu , dia lahh tempat yang akan selesai masalah aku . even susa sangat na selesai , biasalah manusia mmg bnyk masalahkann ? kdg2 akuu ada masalah dgn kwn2 mmg dy yg senang paham aku . dia akan cakap dengan aku elok2 settle elok2 . mcm2 laa . sbb tuu aku sayang dia smpai sekarang . na lupakan org yg kita syg taa snang kann ? bnyk kenangan .

nie ringkasan cerita ja , aku rasa taa perlu karang bnyk2 , sebab entry sebelum nie pon bnyk cerita pasai dia kann ? gelak dia , lawak dia , suma dh ada . boleh katakan blogger aku buad masa laa bnyk cerita tentang dia . terkaku jugak aku hari sabtu haritue jumpa dia , hampir2 cecair jatuh dekat mata :') .

apa yang aku lalui nie aku anggap dugaan , aku takan lupa dia . dia yang ajar aku mcm mana kita na mencintai dan dicintai . banyak yang aku dapat sejak kenai dia , suka duka aku taa pernah kenal erti kekalahan . kalau aku silap dia yang tolog kaver aku selama nie . kira aku suma betoi laa kalau dengan dia :') sayang dan cinta nie len kann ?

na lupa dia ambk msa 4 bulan ? hmm susa laa . hentok kepala dekat dinding pon takan bole lupa dia , org yang pernah bahagiakan kita walaupon dia hnya sekadar ex kita . susa sangat naa lupa . tapa aku cuba na lupa hang tapi aku akan sayang hang untuk selama lamanya :') .

ASSALAMUALAIKUM .
INGAT LAGI ? HMM :')


THANK SAYANG , SUMA NIE DH JDY KENANGAN .

HMMM:') .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan