michaa :)

Selasa, 16 April 2013

:') imissyou AI :')

hai everybody ? engad lagi kami dakk ? haha yang selalu sedih sedih tuu . oh yeahhh that me . malu malu haha . btw na cerita tentang budak masam sorang tu :') EX mybe , AI . i start call him AI . nama ringkas . hehe . rindu hmm lamanya ALLAH pisahkan kita , nie dugaan or ALLAH pisahkan betoi2 ?

dulu aku selalu gedik gedik cakap tamau terpisah walaupon seminit . tapi sekarang ? selama lamanya aku rasa kita akan terpisah :'( ouh seksa sapa ta seksa , org yg kita sygg bergelar EX ? EX , ex bukan milik kita tapi dia hnya bekas kita , orang yang pernah bagi warna pelangi dekat kita yeahh EX :'( .

aku na berenti teriak suma nie seksanya :( aku rindu diaa , mana boleh tahan rasa rindu . smpai aku nges taa berenti . aku selalu tunggu dia waktu pagi tnggu dia col cakap ''selamata pagi'' dulu slalu dia buad mcm tuu . bila blek sekolah kdg2 kami gayut . aku slalu date dengan dia dalam handphone :'( sebak laa hmm .

nnti sambung len entry boleh ? sebak sebak sebak hmmm byee off teriak dulu huwhuwhuw :') .

ASSALAMUALAIKUM <3 .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan