michaa :)

Selasa, 2 April 2013

A.I :')

rasa msok sekarang dah berklai kali aku buad entry tentang dia :') . ex yang takan aku lupakan walaupon cuba untuk lupakan mmg niat aku naa lupakan kann , tapi cakap senang na buad takan mudah mcm mna kta cakap . ouhh ex ? hmm dua perkataan EX . susa dan susa . susah sebab aku taa persenangkan . Ya Allah kau tabahkan lah hati umat mu ini ketika menjalani pelbagai ujian :') .

dlam kepala otak , dalam minda , dalam hati maseh terbayang bayang nama dia , muka dia dan perangai dia . Ya allah ternyata aku mseh berharap , harapan aku bergunung2 cepadnya dia lupa aku tapi aku susa sangat naa lupa dia . mcm mana na lupa dia ? bnyk cara dah aku cuba . mengapa na cuba kalau benda tuu taa mnjadi ? hmmmm . kadang2 aku maseh rasa lagi yang dia ada dengan aku sekarang .

buad msa laa aku anggap dia dah mati , mati untuk segala galanya , mati yang takan tebangun balek , tapi mati ? mungkin dia mati di mata aku belom tentu dia mseh boleh mati dalam ingatan aku . walaupon aku cuba naa matikan dia . seksa perit yang aku lalui hanya ALLAH saja tau . sedih mmg sedih . tapi jika nie ujian aku aku kena sabaq , harapan aku ? hmmmmm .

harapan aku kann , kalau ada jodoh kann ta kemana , moga aku dapat blek saat bahagia aku dgn dia mcm dulu . insyaallah aku takan putus mendoa kebahagiaan dia . kalaulah mmg jodoh dia dengan awek dia yg sekarang nie apa boleh buad kann , mmg jodoh tuu mmg ALLAH tulis nama depa dua dalam mahfuz lagi . aku yakin lama lama nnty aku boleh laa lupakan dia . tnggu masa saja . sabaq or taa jaa :') .

apa yang aku lalui dengan dia selama 3 bulan biaq ALLAH yang tau suka duka kami . perit yang kami rasa , kegembiraan taa terhinga . biaq kami dua jaa yang , biarlah jadi rahsia dalam relay kami . sebab apa aku sayang dia tuu mmg dah takdir yang akuu taa boleh lupa dia . insyallah dengan kuasa ALLAH pelan2 laa aku untok lupa dia walaupon perit bgy aku .

ASSALAMUALAIKUM :'D .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan