michaa :)

Khamis, 17 Januari 2013

friend , kawan , rakan :)

hai <3 assalamualaikum , lpas hampa baca tjuk kata atas mseti terfikirkan entry apa aku na tulis ? yeahhh entry aku kali ni pasai kawan , kawan karib , kawan sejati , kawan rapat :'] . hidop ini bagaikan kertas putih yang harus diwarnai . hidop aku haruslah dia warnai oleh kemerahan kawan , keungulan sahabat , dan kehijaun rakan , ALLAH ituu adil dia menemukan aku dengan hamba hambanya yang baikbaik belaka :') .
1.SITI NURAQILAH :]
2.NURUL AMIERA :]
3.NURUL HAFIQAH :]
4.WAN NADZIRAH :]
5.ANIS AYUNI :]
6.NOOR ZAIDAH :]
7.FATIN NABIKLAH :]

Orang kata tanpa kawan kita sunyi , tanpa kawan hidup seakan taa bererti ? eh btol ka ? na tauu cerita ? pengalaman nie penah jadi kat dirii aku . qilah ? :'[ . dia merajuk , marah , tacing . sbab perangai aku . aku perasan yang dia taching :'/ . aku pon tau jgak yg dia mcm na melarikan diri . so bnda nie aku tamau heboh2 , balek tuu aku msg dy :'] . aku antaq ''HAI QILAH YANG COMEY MCM CEK AIN'' . niat aku na buad lawak laa . tnggu 2 3 jam jgak dia ta balas msg aku :'[ .

yeahh start dari tuu aku sedaq qilah btoi2 mrhh kat aku .hmmm aku ta boleh hdop snang tanpa kawan yang mcm dia . yang baik , yang paham aku , yang suka teriak mcm aku . serius aku ta bole :'[ . sejak 2013 aku rasa terpisah jauh sgt gan dia . naa lepak ponn rasa taa sempat . maklum lahh klas dia klas depan , aku klas yg kebelakang jaa :'[ . qilah aku dah taa boleh cakap apa tnttg entry nie :'[ . hmmm stakat na cerita kenangan kita bnyk laa . suma tekan bawah kalau naa tegok kenangan kami :'[ . 
                                   *gambar nie taun 2012 , wk2 fomm 3 :'] , baru lepas balek tusyen*
                                                    *makan ice cream gan qilah , me'aa*
                                                   *dia snggup mai ruma aku time nie*
                                                            *time ambk gmbaq nie
                                                             kami naa tergelak sbb
                                                             ramai yang tgk kami*

nama sitinuraqilah hadir dalam hidup aku , suma nie dah di atur oleh allah , nampak mcm biasa nama tuu , tapi disebalik nama tuu bnyk beri aku perubahan :'] keyakinan untok terus hidop kehadapan .

                                                        *berlari sambel bergelak :')*
                                                     *org first yg dtg time besday aku*
                                                          *time melawak dgn depa*

aku ta penah teriak sebab kawan , ini firsttime . niat aku iklas kawan dengan suma org . suma kawan kawan aku sayang . ta kira laa pikah ka , atin ka , me'aa ka , sumaa aku sygg . termasuk qilah . sbb aku yakin tulusnya , dan iklasnya depa kawan gan aku :']

                          *suprise nie rancangan sapa tatau laa habes comot satu bandan*
                          *time nie qilah excited naa ambk gmbar , sbb result dh kuaq dah <3*
                                                   *bila dapat result mcm nie laa kami*

ya aku mngaku kalau laa tadak kawan sekarang , hdop aku msty bagaikan org yang ksut yg baru kluar dari hutan . kawan lah pelengkap hidop aku . dengan bf aku boleh putus putus . kalau dengan kawan skid perkataan putus keluar . aku takan maafkan diri aku sendiri . hanya dengan 5 perkataan tuu :'/ .

                                                  *aku hnya mampu snyum time nie :')*


*dekat ruma aku , lepak lepak*

*penad cari barang sekolah so lepak dulu :')*

terimakaseh semua , sbb sudi layan kerenah , mnja aku , kebudak budakkan . sudi layan gelak aku walaupon hingar , terimakaseh jugak dah jadi penyeri yang bersinar dalam hidop aku nie . yang nie aku hnya mampu tulis . if ada salah dan silap maaf laa naa . assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan