michaa :)

Rabu, 2 Januari 2013

hello people :D .

hello , asslamualaikum :) . jawab salam dulu bole ? bagi yang islam . haha xD . rajin pulakan aku nak tulis entry :'3 . aku kalau tulis entry st g pnjang laa , biasa laa na testing buad karangan panjang lebar bila dah msok fomm 4 :D . hahaha , merepek laa kann ? ada org tulis entry sukasuka ? gedikgedik ? sajasaja ? yang tuu tatau laa , aku just tulis blogger ikud perasaan . suma diluahkan dekat sini :) .

na tulis blogger ta snang , first kena ada tangan yang rajin , second kena ada feeling yang kuad , third kenaa bnyk idea :] . yang len tuu pkiaq sndiri laa bnyk cara na tulis blogger tapi ikud kemahuan la kann :] . kepada adekadek yang baru na ada blogger kak mintak sangat jangan tulis bahasa alien naa syg :* . hahaha , nnty susa orang na baca laa .

sayangsayang sekalian , mari kita becerita :3 . hahaha . penah couple ? bercinta ? syg ? berkasih ? bermadu ? hahaha xD . pilih salah satu penah ka dakk . ha jwb jwb . aku penah couple , diiringi dengan bercinta , disisi dengan sayang , di smbut dengan berkasih dann diakhirnya dengan madu :D , fanatik bukan ? haha ada dak geng aku kat sini yang mcm dgn aku ? sep skid . haha xD .

madu ? manis bukan , pasai pa hampa tamau :) ? haha soalan nie terjawab sekarang , wahai kaum adam , perempuan kalau sayang lelaki mereka akan sayang sungguh sampai takk sanggup na berkongsi kasih sayang :] . so jangan nak bagi hadiah istimewa tuu dekat perempuan na . hahaha . kalau naa curang pon tolong jujur naa , jangan naa talam dua muka sangat :D .

perempuan sehari kalau clash dengan bf depa , dalam hati meraung , menangis , tapi lelaki maseh mampu tersenyum , maseh mampu berlepak , maseh mampu tackle perempuan , bezaakan laki dengan perempuan ? tabahnya perempuan <3 lelaki bole tabah mcm tuu ? takan bolee la :P . haha . saked di susuli airmata , dijatuhi dengan perasaan perempuan mseh lagi tersenyum :') .

soal perasaan mybe laki anggap biasa saja , tapi perempuan begitu seriusnya :D . suma bab perempuan serius . nak contoh ? sayang , kalau perempuan sayang dia jujur , atau memendamkan . smpai mati benda tuu dia takan lupa . ouhh sweetnya perempuan :'3 . cinta ? perempuan snggup sembunyi rasa cinta sbb maluu tapi dalam masa yang sama dia na laki tuu mnjadi milik dia . eh seriusnya :'] like me . hahaha .

eh ada yang baca smpai kebawah laa :3 . alaa aku dah naa stop dah nie , bila free nnty aku update lagi thank na sygsyg sekali baca dari mula smpai hbes status yang merapu nie :* muah setempek haha . oke tamat laa entry laa assalamualaikum <3 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan