michaa :)

Isnin, 31 Disember 2012

:'[ .

dah msok tahun baru ? okee semangat laa skid :'] . aku lemah laa , mana takk lemahh  gadoh dengan bf sendiri maki hamun la apa la :'/ . tipu laa kalau taa sked hati . airmata siap jatuh satu persatu lagi . kann aku cakap jangan laa salah aku ! mengalah laa sama , aku kalau bebai teriak ta berenti :'/ . couple gan aku jangan merungut bole ? aku taa mintak ponn suruh pujok . kalau aku na cakap aku taa bahagia mcm mna ? skid2 aku yang kena , suruh col pon susa ?

suma aku dah buad sebab na bahagia , suma gagal :'[ give up laa mcm nie , so aku dah kalah dah nie . puass ? hahaha lemahnya aku , jangan maen gan perasaan aku tuu sbb aku cpad lemah . terimakaseh facebook , bbm , youtube , blogger dah temankan aku malam nie :'] . pakwe sendri buzy so depa laa yang teman :[ . sweet jugakk aku sbb mseh ada org temankan ? walaupon bukan pakwe :'[ .

pakwe aku tengah buad apa aku tatau :) . gf yang sweet bukan ? aku tadak krdt la na msgg , kalau ada snang . dia ponn dah ckp tamau col aku , tkod lagi sked hati . dia sweet ? double what ? :'] seksa aku , aku snggup taa tido tnggu dia col :'[ . lambat lagii la , dengan tadak kawan na tmn dia pulak buad perangai lagi sked . kdg kdg aku pkiaq hati aku nie benda maenan kod suma pakat dop maen :') .

soo sementara na tnggu dia col esok , jamm baru pkoi 1.06 , aku update blogger dulu ! biaq panjang lebar sbb taip menaip nie mmg hobi aku dah pon , ish susa jugakkan bila kita sendiri ada relay , kena jaga elok2 ta bole buad men , alaa mcm ada anak jugak laa kan :[ . susa salah skid msty relay goyang , soo kena sabar bnyk . mengalah tuu pon pnting jugakk :/ . sbenarnya mcm2 kita perlu ada dalam relay , aku jaa malas na tulis . hampa search sendiri laa na dlm internet :D .

aku rasa kalu belom ready tayah laa na bina relay setinggi menara KLCC :] na ada relay dia kena yakinn , kalau taa yakin tinggi mana pon relay kita nnty slow2 dia runtuh :'] percaya laa cakap aku , bilaa dah runtuh mula tanya diri sendiri kann . padahal salah silap kita yang tentukan :) . so sebelum na bina relay pkiaq 2 3 kali . kputusan kna laa tepat :'] . jangan ada silap sbb bnda nie bukan bnda maen . kata ringkas SERIUS skid dalam hbungan :) .

senang jaa kan ? susa kalau dapat bf jnis pyh layan kita :'] like me . that true ? oh yeahhhh . tapi tapa aku kann dah bgytaw facebook bole teman aku , dia na kesaa apa :'] yang diaa tau keluar , keluar , keluar . tapi perasaan aku penah dia pkiaq ? langsung ta penahh kod . tapa mybe dia rasa relay nie mcm biasa jaa tadak apa2 , tapi bgy aku nie hadiah bernilai :'] walaupon sekadar relay yang baru bina . sweet ? mmg laa . hihi .

bilaa tulis blogger rasa lega skid kod , sked hbes tngan2 , bnyk sgt perenggan . idea tengah bnyk laa nie :'] . rjinn kan aku ? haruslahh . mampu kaa aku na tempuh segala dugaan dalam relay nie ? soalan nie dah jadi tanda tnya untok aku :'] . tapi hati jaa bole jwab , tauu haty jwab apa ? dia ckp INSYAALLAH :'] . aku akann cuba . permainan dekat dunia mana kita tauu kann ? sumaa tu ALLAH yang atur so kita tnggu dan lihat :'] .

sementara na tnggu kita kena ada tiket , kesabaran , ketabahan , kekuatan , kecekalan , jangan selipkan kelemahan :') . cuba untok maju kehadapan :'] aku rasa aku belom ckop sumaa tuu , tapi tapa aku cubaa try . sebab aku syg dia sgtsgt :'[ , dia mana tau ponn kan asyk2 dgn ego dia :'] . jomm letih tnggu , ambk bantai letak atas pala dulu assalamualaikum :'] .sebelumm tuu hampa pecaa dakk nie entry petama aku untok tahun 2013 ? hahahaha onsemm bukan ? haha :D .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan