michaa :)

Isnin, 3 Disember 2012

thank semua :') .

bila hati kecil nie memberontak , rindu dekat orang yang di sayang . saat tuu la muncul orang2 yang tenang kan aku , tmankan aku :') . baru dri aku terasa di hargai . btw thanks sgtsgt untuk org first teman aku .

*PIKAH

dia selalu teman aku , bila time aku menangis sampai tatau hala tuju aku , dia tnangkan aku . thank kawan :')

*FINI

Dia sentiasa ada gan aku 24 jamm , kat mana ada aku dia pon ada . so bila ada dia aku takan sunyi sbb dia suka merapu .

*IBU 


ibu aku plak sentiasa memahami aku and bgy kata2 smangat :') .

*DEKDA

kak angkat aku yang ta penah putus asa nasehad aku , suruh sbaq la apa la ^^ .

*AISYA

spupu yang teman aku :) . apa aku buad takan sunyi kalau ada dia .

*AMANIA

dialah curi perhatian aku  , ajak men game , ajak aku p ngaji . dia la buad aku happy :'D .

*MIRUL

suka buad lawak bodo , sampai aku lupa kesedihan aku .

*AYA

merapu sat , diam sat . tuu la dia . tgok aku dop diam st g dia mrapu la .

*SHAJLINDA AMIRA

aku baru kenai dia , tapi aku selesa kwn gn dia sbb suma mslah aku luah kat dia :')

*AMMAR

knai dlmm fb jaa , tapi slalu tmn aku tgh2 mlmm :'D .


*ADEK NIESA

Kalau aku sedih msty men gan dia , dia akan buad aku gelak  :')

*FATIN NABILAH

kalau dia on9 msty buad aku tersenyum , tergelak :') slalu tmn aku jgak .

*KAWAN

kawan2 yang antaq msg , yang chat suruh sbaq tuu thank sgt :') aku ta lupa hmpa :') .

*MAKNDAK

even dia ta slalu my sni , tapi sentiasa buad aku gelak :D .

thank suma , sbb lyn aku :') sedih mcm mna pon aku hmpa lyn :) .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan