michaa :)

Isnin, 31 Disember 2012

2012 :'D

assalamualaikum , sebelumm start story . na ckp nie , trimakaseh naa kepada stalk2 misteri tuu :D . yang vote , yang usha taa berenti satt . terimakaseh sgtsgt , nah muah setempek . sweet ? hahaha haruslah ;) . haha mmg mlas na tulis entry , tapi nie laa entry last untok 2012 :'( . sedihhh , tapi kalau naa tau story 2013 kena tnggu laa :') .

oke mcm di tnguu , kita mula laa naa crita :'] . dugaan 2012 mmg bnyk , contoh kehilangan org aku sygg , terpisah , mcm2 laa , knai org yang 1 kpla gan aku :'] sronok sgt . tapi tuu kenangan 2012 , sumaa tuu benda lepas dah :'/ . mana bole berulang ulang kann . so kenangan biar laa kenangan , kita truskan hdop kita dengan mencipta lagi bnyk kenangan :D .

chill ? oke 2012 aku d kejutkan dengan berita yang aku kena terpisah gan kawan aku , me'aa gan qilah , hbungan kami hampir rengang . tapi kalau dia bff aku dia takan lupaa aku , sekarang dah terbukti , kami bff :D . beg kami sama , ksod hampir sama , result lebih kurang ja kami :'] , nampk keiklasan kami berkawan ? nampak so tuu lah nilai pershabatan kami di 2012 :D . terimakaseh me'aa , pikah , qilah , edah  atin , anis , syeira dann berikutnya :D .


lepas tuu aku dikejutkan lagi cerita dengan , tokwan aku yang baru saja kembali ke warahmatullah , hmm sapa sangka cpadkan dia p :'( . imisshim , jatuh airmata bilaa tgok kerusi roda dia , tmpat tido ,bajubaju dia . aku kena kuad , sbb satu hari nnty aku akan ikud dia msok ke alam yang len :') . aku kat sini hanya mampu sedekah alfatihah dan yassin tuu ja akan mampu bila airmata ni berlinangan :'[ . serius aku rindu dia :'[ . akuu kena kuad jalani uian di dunia nie , sekarang aku rasa aku dah kuad , insyaallah aku rasa aku lebih kuad bila msok 2013 :'] .

next aku dapat kenai dengan hamba allah yang sebiji perangai mcm aku , satu kepala gan aku . alhamdulilah , aku gan dia kenai 2 bulann lebih , sukaduka aku gan tempoh sama , allahh tetap kami bersama taa lama hanya dua bulann . terimakaseh kerana hadiah kann aku kebahagiaan :'] .    insyallah kalau ada jodoh kita jumpa lagi naa anwar imran :D . ini suma permainan dunia , kita tatau lepas nie naa jadi apa dekat kita .


seterusnya allah hantar seorang mahluk dia , untok tmn aku :'] . sedih aku dia dngar , marah aku dia dngar , karenah aku dia layan , harihari dia laa yang layan aku , smpai aku tetido . semakin lama dia gan semakin terhapus airmata mata aku , sweet ? mmg la hahaha . terimakaseh kecikk :] . insyaallah kalau kita ada jodoh ta kemana ponn <3 .

ada lagi nie cerita terakhir untok 2012 :'[ . finie taun depan dah na p ikbn , so hdop aku akan berubah , takan ada sapa yang na kwn gn aku , naa mlawak , naa bergelak , naa serius , naa berkelain , naa bergedik , tadak spa dah , kalau naa suma tuu kena tnggu dia blek :'] iwillmiss himm <3 diaa ja kazen yang paling rapat tepapat sepapat nenepat . suma papat :* muah skid kat dia hahaha .




dahh tamat entry untok 2012 :'D . semua stalk2 ang baik , comeyy dan sgtsgt misteri terimakaseh sygg . kalau na tauu entry baruu stalk lagi tauu . hahaha , tamau tapaa tadak spa pksa :] . selamat menjalani kehidpan dekat dunia :] do the best tauu . oke la assalamualaikum <3


SELAMAT TAHUN BARU YANG KE 2013 :] 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan