michaa :)

Rabu, 12 Disember 2012

ouh ok -.- .

karangan berjela2 , dah kena padam sbb 1 status , perasaan aku beralih . mybe status tuu bukan di tuju untuk aku . aku rasa org len , mybe bedah , tipah , peah , minah mybe -.- . sebab satu satu perkataan dalam status tuu skid aku ta terasa , mmg terselah lah bukan  aku kann ? so ta terasa buad apa na tulis entry pasai hang ?

tros blek msok bilik , mengila , melalak dalam hati . tlis karangan na dekat 3 perenggan , tiba2 status tuu nek dekat fb bersamaan orgorg yg LIKE status . maka anak panah lappy tros beralih ke blog tros tgh mncapaikan butang delete , delete suma yg di tulis tadi di dalam blog -..- . kerja bodoh kan tuu ?

ouhh sungguh bodoh dan terselah kebangangan -.- . eh ? hati suka ? eh hati sayang ? aku dah jujur . tapi hang mseh na men trek tali . beringat aku beli pisau dekat market tros potong tali baru hang tau . bodoh ! jangan nak buad lawak boleh ? tau laa hang lawak , sampai bila na mlawak ? hati gn perasaan aku mmg bnda lawak pon kann :3 .

so aku alat untuk hang guna ja ? i mind tukang gaji , gerak hang tido , teman hang , bila jemu cari aku :3 . yeahhh gaji aku bila na dpat tatau laa . gerammmmmmmmmmmmm . aku slalu syg org yang ta penah syg aku , depa dop sayang org len . sampai sini saja entry bodoh aku nie bai -..- .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan