michaa :)

Isnin, 14 Januari 2013

siti nurhafini :'[ .

hai :'] berat hati naa tulis entry nie :'[ tulis nama finie pon airmata jatuh , sapa finie ? finie orang yang paling rapat , yang baik , yang mudah paham aku :'[ . kami sepupu , dia lahh sepupu rapat aku . tempat aku mngadu :'[ . dari dulu aku mmg rapat , taa penah terpisah , dulu kami mcm kembar suma baju sama :'[ , kasud sama , mak dia maklang aku . suma benda aku na mak dia msty beli sama gan finie <3 sweet . dia dah mcm kak aku . aku pulak dah mcm adek dia :') .
tiap2 hari msty kami keluar , dia tiap2 hari mai ruma aku lepak2 . makan ruma aku , sembang
so bila dia ada aku taa sunyi laa rjin bergosip rjin begelak jgak laa gan dia :']
kkdg2 aku suka p tido rumaa dia , kalau tido ruma dia mcm2 kami buad .
menyanyi , gayut tpon , luah perasaan , smpaikan tido pon 2 3 pagi :]
best laa , bila na p mana2 aku suka keluar gn dy . sbb dia gedik mcm aku ,
kami kuaq suka blek lewad , kalau kena mrh kami kena mrh sama2 ,
haritue kami exciden , aku luka skid , tapi dia smpai kaki patah :'] .
jenuh aku jaga dia haha .

dipendekkan cerita dekat mana ada dia kat situ ada aku , sebab kami satu kepala , tapi dia matang sikid ja dari aku , skid tau ta bnyk . oke next day , dia ada bgytaw aku maklang suruh dia smbung belajar , mulamula dia naa p blajar dekat perak taiping , katanya kolej komuniti . dalam fikirkan aku , sedih sebak suma ada . hmm jauh tuu . :'[ . tetiba dia kata taa jdi na p , atas sebab2 tertentu . yessss gembiranyaa aku . ta dapat di gambar kan gembira dalam hati aku nie ,
sebelum dia bgytaw yg dia na p belajar mcm2 aku pkiaq :'[

2 3 minggu pulak dia ckp na smbung ikbn kola perlis , dia tros pinjam lappy aku , untok daftar borang ikbn . lmbt lagi kputusan na kuaq belom tentu dia dapat ka taa wk2 tuu :/ . sebelum tnggu result ikbn kuaq , dia gan aku mcm besa laa , lepak2 . hmmm . aku sedihh laa bila dia daftar ikbn tuu . hari semakin hari berlalu , dah tau keputusan ikbn keluar . siti nurhafini bt mohd roslan berjaya msok ikbn :'[ ouhhh serius sedihh . tapi tapa untok masa hadapan dia . aku rilekk jaa , sebelum dia na p dia ada ajk aku beli brg2 untok p sana :'( . aku pon teman laa dia p kngar . beli beg laa and kelengkapan dia kat sana .
makin lama makin sedih sebab debaran yang dia na p ikbn semakin dekat , lepas nie aku tadak geng laa . bila kak aida blek perlis msty dia kata ''ain dah tadak geng laa dah kak fini p sana'' makndak pon kata perkataan yang sama :( aku pulak rasa makin sunyi tadak dia . lama taa dengar gelak dia , serius dia , lawak dia :'[ . eeeeeeee rindunya . slalu dalam pkoi 5 , kami keluar mengedik . tapi bila balek jaa sekolah , aku letak badan aku atas katil terus tido bngon sampai pkoi 6 lebih . sbb tadak kawan :[ . bila dia dop sana aku tiap2 hari taa penah miss msg dia .
dia baru tnggai aku seminggu , tapi aku rasa sunyi sgt :'[ ya allah seminggu tuu aku rasa lama , serius lama . aku rindu naa kuar kngar gan dia , aku na p mana suma diaa ikut . diaa yang snang paham aku . makan , karok , suma aku buad gan dia bila kuar kngar . rindu naa bersembang atas moto dengan diaa . naa bergelak bila helmet aku terbang haha :'] . rinduu na msg yang lawak2 dgn diaa . rinduu na buli dia , suruh dia ambk aku sekolah . kacau dia dia tgh2 mlmm rinduu sgt :'[ . rindu nak dengar bunyi moto dia mai ambk aku . rinduu dgn perangai taa matang dia tuu haha . segalanya aku rindu ttg diri dia <3
insyaallah kalau masa mengizinkan dia kata dia na mintak balek mnggu nie sbb dia boring dop sana kawan tada . maklum laa dia pemalu tuu susa na dapat kawan , kalau kat rumaa pon dia selalu kawan gan aku . tadak org dah yg dia naa kwan . sbb kawan2 dia hbes smbung belajar . bole aku tamat entry nie smpai sini ? bole laa kod noo . oke laa bai stalk2 yangg comey2 belaka :D .



AKU SAYANG HANG SANGAT SANGAT FINIE TOEK :'D . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan