michaa :)

Jumaat, 18 Januari 2013

JUMAAT , 18.1.2013 .

sedar kaa aku yang aku sendiri dah bosan gan kehidupan aku ? sapa sedar . ayat yang keluar dari mulut aku menyentuh perasaan aku sendri sampai hampir berlinangan airmata . kenapa ? kenapa allah pilih aku untok jalani ujian yang sgtsgt berat bagy aku ? aku kena kuad , tapi kekuatan aku nipis time mcm gini . dugaan bertubi tubi mai :'[ . perlu kaa kita salah kann takdir ? aku hampir jatuhkan airmata yang sgt bernilai harganya :/ .

ada orang cakap . ''eh awt taa ceria mcm dulu'' . jangan tanya laa syg :'] . aku lemah naa jwb soalan2 mcmm tuu . kawan tnggai aku , tokwan aku sekarang ada dekat alam barzakh , orang yang aku sayang sekarang dah bahagia . why ? depa suma ada kehidupan masing2 . sapa peduli aku yang tgh sedih ? org yg baca blogger tanpa perasaan taakan merasa apa yang aku rasa . yang tau na kutuk2 . ada yang tnya , sbb apa perlu sedih . biasalah . suma kesedihan perlu ada sbb , takan tiba2 naa sedih ?

aku sendiri sedaq yang diri aku berubah bnyk sgt, ckp pon sepatah dua patah bila dop rumaa . ini dah tnjuk kesan yg aku btoi2 sunyi . dekat mana tepon aku yang selalu berbunyi ? sekarang dia dah bisuu .  kalau aku dah tada mseh ada lagi kaa org na ambk berat ? tolong aku serabut sgt jgn tambah kusut aku . aku bagai tadak hala tuju . kemana , dimana , pon aku tatau sekarang . soalan2 yg tgh di pkir mgkin satu hari nnty aku terjawab . tiada keresahan dalam hati yang ta bisa di padam , insyaallah if aku happy satu harinie nnty , keresahan nie akan terpadam .

assalamualaikum :'] . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan