michaa :)

Ahad, 3 Februari 2013

:']

rasanya suma manusia tau kann kita kat dunia tadak apa yang kekal  dalam percintaan . kalau naa kekal itu pon restu dari ALLAH . kadang2 aku terpikir , sbb apa perlu ada tangisan dalam saat kebahagiaan ? semua ujian , tapi sebab apa berat sangat ujian nie ? sampai berhari2 di belenggu keresahan ? airmata terus basahi pipi walaupon tau suma nie peritt .

dalam kseronokkan , kadang2 tatau yang kesedihan tuu aku muncul :'] gembira sampai lupa dunia yang dipijak . itulah alam percintaan yang dialami oleh aku sekrang . indahnya dunia seakann dunia ni milik kita . hanya ada ketawa , keseronokkan . tadak sapa mau kesedihan dan keresahan . betol kann ? biaqlah kita sengsara dulu baru bahagia :'] dari bahagia dulu baru sengsara . permulaan dia biaq sengsara diakhir cerita kebahagiaann <3 .

yakinn sangat dia jadi milik kita , sampai snggup mengalah demi relay yang telah terbina walaupon kita dah tau kesudahan dia :'] . nak bina relay sebesar istana bukan mudah , harus ada perjuangan yang kuad di hati . perjuangan seperti adam dan hawa , romeo dan juliet :) . sabaq kunci utama relay . bangunlah dan kuad semangat untuk terus hidop tanpa bergantung dengan orang yang telah lukakan hati kita .

walaupon rasa seksa naa lupakn dia , engad Allah sntiasa ada untuk mnyokong kita dan bagi perancangan yang terbaik dengan kita . mcm mna cara sekali pon untuk mndapatkan dia kalau dia bukan untuk kita bukanlah :'] . ini kisah hidop kita , kita pon belum tau apa yang akan jadi di masa hadapan :'] . terus menuju kehadapan tanpa menoleh kebelakang dengan semangat yang ada . dia masa lalu kita , kita hnya perlu pkir masa hadapan yang menunggu kita :'] .

ASSALAMUALAIKUM <3 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan