michaa :)

Sabtu, 23 Februari 2013

hmm jujur cakap aku rindu blogger , sebab blogger laa tempat kat mana aku akan cerita segala isi hati aku . nie laa diary yang paling aku sygg <3 walaupon dalam dia agak buruk , buruk tapa jangan biaq berhabuk . kannnnn ? haha . 23.2.2013 hari sabtu . ouh bosan . naa tau apa yg aku buad haritue ? makan tido , makan tido jaa . haha boring sangt .

biasalah itulahh kehidupan aku sekarang . biasa laa remaja mmg mcm nie . btw aku skrg sedih tuu sedih laa , tapi aku baru sdaq yang skrg ramai yg sygg aku <3 aummmmmmmmm . kiss skid muah :* . terimakaseh sebab dh hadir dalam hidop aku sampai aku ceria sampai mcm nie ;) . hidop aku mcm kosong , tapi sejak2 hadir 2 3 org nie . dah mcm2 kaler dalam hati aku nie ;] . aku rasa yang lepas biaq laa yang lepas .

aku sekarang kena kuadkan semangat sebab ramai lagi syg aku ;] , ramai yang nak aku senyum kann ? haha . aku sedih pon buad aku tencion kdg2 . hmmm aku berharap sesuatu yang taa pasti :'[ . ouh sedih bukan ? . sbb sedih laa aku ubah kehidupan aku skrang . tapi satu jaa yang ta ubah dalam diri aku :D . na tauu apa ? jeng jeng jeng :O .

berangan tuu dop ada ja ;) . mcm entry sebelum nie laa , aku naa pkwe mcm romeo <3 mcm adam <3 and lain2 laa . yang hnsm2 yg sweet2 . haha itulah aku kuad berangan sangat :D .sebelum tido aku kena berangan dulu . insyaallah kalau di takdirkan ALLAH , benda aku angan tuu akan jadi kenyataan :D .

ASSALAMUALAIKUM :) .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan