michaa :)

Rabu, 6 Februari 2013

kenangan :) .

setiap hari , aku hampir engad setengah dari kenangan kita , susa na lupa walaupon cuba untok melupakan hakikatnya peritt :'] . evenn suara ketawa bunyi dekat mlut taa bermakna aku gembira .  mcm mana nie naaa padam kenangan ? hati kecil desak bertnya , aku diam tros menangis di atas ktel aku , bertemankann sahabt sejati iaitu mrs teddy bear <3 .

sampaikan kdg2 aku menagis teresak2 , taa sedar yang aku betul2 sedihh . taa kira tempat mesti aku naa teriak , sebab setiap brg aku sumaa tuu ada sejarah yang berkaitan dengan dia . sapa taa sedihkann ? tapi hati nie tabah , cuba sembunyi kesedihan . aku rasa sunyii sejak2 kena tnggal nie , dia dah ada penggty taa perlu aku na kcau relay org :'D . sebelum nie aku taa penah bgytaw sapa2 yang aku mseh syg dia .

tiba2 dekat sekola pikah cerita lakaran hati dia sekarang , terdetik dlm hati na bukak mula cerita warna warni hati akuu . berat sangat naa bukak , sebab nie rahsia aku takan bgytaw sapa2 . tapi aku taa snggup na tnggung rahsia dengan airmataa . tros aku crita yang aku mseh syg dia . org len ckp normal laa kenangan mmg slalu diinggat , bgy aku kenangan tuu berlainan sgt .

kenangan mengajar erti sesebuah kehidupan yang takan terpadam walaupon seribu tgn yg cuba dan mencuba memandam . sedihh sangat yang dpt tau aku taa bole lupa dia ,selalu engad . aku cuma bole lepass rindu melalui msej2 yg lama , mrs teddy , and lastly cek rantai . kdg2 aku anggap diri aku taa bole terima hakikat atas permergiannya dalam hati nie . aku tabah dan sabar sebab akuu nak dia bahagia bukan sengsara .

macam biasalah kenangan tuu selalu ada , aku cuba untuk kawal diri aku . sebab sejak dua menjak nie hati aku , minda aku selalu pkiaq . wk2 belajaq pon aku dop pkiaq , apatah lagi bila dop sorang2 katt rumaa , nek gilaa aku :'] . kdg2 aku tertnya2 sebab apa aku perlu kenai dia ? smbel menangis di hujung bilik . mybe ada hikmah kita tak dapat bersama . rinduu marah dia , senyum dia , lawak dia . <3 i miss himmm . tapi suma kenangan , aku simpan di hati dan takan penah lupa :'] terimakaseh ,

ASSALAMUALAIKUM <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan