michaa :)

Jumaat, 1 Februari 2013

cintaa aumm :) .

kadang2 kitaa ta sedar yang kita dah mula suka seseorang tuu :'] . kita anggap ilusi kita nie hanya satu permainan dan kita pulaa bermainan dia atas imaginasi yang kukuh . semakin lama bermainan semakin kita sedar perasaan suka sayang dan cinta semakin hadir dalam diri kitaa . tapi maseh terlalu awal untok terima kenyataan :] .

entah siapa dia , asal usul dia . apa yang dia suka apa yang dia taa suka kita tatau , tiba2 lahir perasann suka . ada ubat untuk hapus ? kdg2 terasa diri di hujung dunia dan memiliki duniawi ini tanpa rasa besalah . dan duduk smbel termenung , bersama DIA . bakal jodoh :'] . berangan , berhempas pulas , bermatian2 ingat dia dah jadi milik kita sepenuhnya . tapi hakikatnya , dilema terus menyelebungi hati :'D  .

taa mengapa mungkin ini hanya ilusi semata2 , mana tauu kehendak Allah :) yang coba untuk satukan kita di dunia yang sementara ini . insyaallah ita akan dipertemukan wahai hamba Allah :] . sementara menunggu perancangan Allah aku maseh terbayang bagai mana naa pupus rasa syg ni :'] . perit sgtt bila kita suka org yg kita tidak kenali . ya allah hapuslah rasa kesedihan ini . kenal pon tidak bagaimana naa lahirkan rasa cinta ? mmg taa mungkinlah :'] .

insyaallah kalau ada jodoh taa kemana :'] perancangan Allah adalah perancangan yang terbaik <3 . assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan