michaa :)

Jumaat, 15 Februari 2013

harapan :'] .

hari semakin hari dah berlalu , perjalanan hidop pon bermula . belum waktunya berakhir . macam biasa titisan airmata selalu membasahi pipi . ya Allah ujian mu mmg berat bgy ku :'[ . orang cakap soal cinta nie soal biasa laa . tapi orang yang taa pernah bercinta jaa ckp mcm tu . takan rasa kaseh sayang seseorang , perangai dia . bila kita bgytaw org yg kita dh putus cinta . mulut2 comel mesti cakap ''sabaq la wei'' , ''tadak jodoh leteww'' . aku terima seadanya :'] hakikatnya mseh berharap <3 . cerita dah naa start :'] baca laa k .

rasanya time tuu dah tgh hari , hmm facebook pon nmpk mcm sunyi . aku nie mndy pon belom lagi :'] hehe haritue hari rabu . hari membosankan seperti harihari biasa , tiba2 dekat lappy bunyi mcm ada org antaq chat dekat facebook . dalam hati aku nie heran sapa antaq chat nie sedangkan aku na off9 dh wk2 tuu . tiba2 crush :'] org yg aku minat . :O woo nek teruja laa , chat chat chat . dia ajak aku otp :) . otp dengan org yang baru kenal ? mmg berat hati tapi dalam keadaan teruja terima laa kata hati nie :'] .

lama jugak laa diaa na col , sabaq sabaq , tiba2 msok chat kata diaa na col dah :'D . mata teros tengok hnset ada noo taa kenal msok , entah no sapa :) tapi aku tauu yg tuu no dy , sebab dia ada ckp dia na col , mmg sah sah no dy . suara berbunyi ''hello'' aku pon hello laa balek kann . dkami otp mcm2 kami sembang , dia tnya pkwe taa mrh kita otp , soalan popular teww yang di tnya :) . sepantas kilat mulut jawab ''shaa single'' . mula la kan dia naa timbul rasa suka sama suka . entah sbb apa aku bole cair dengan dia . aku engad lagi walaupon cuba naa lupakan .

dia cakap , tuu fake relay jaa relay dia dalam fb . aku perli2 laa kann .''jeles la tu , oke2 nnty org buang  dah jatuh hati leteww'' wooo :O i see yang hati aku betol2 dhh jatu aku blas blek ''eee mana ada laa , taya buang org melawak jaa'' nmpk ? aku cuba kaver tamau laa pulak dikatakn gegeh . dia cakap lagi ''kita kawan tauu , nnty lepas 2 3 hari kita couple laa'' aku balas lagi mana bole mngalah ''okee'' see pendek jaa aku balas kali nie , dia ckp ''awat  nie mcm tamau kawan jaa oke baek kita couple'' . ''TAMAU LAA KITA BARU KENAL JAA'' aku tetap naa kaver . hahaha . degilkan aku ?

haha aku taa gegeh , dan aku tamau jadi gegeh sebab tu beribu alasan aku bgy walaupon aku tauu aku sendiri akan rugi :') . akuu ta kesa laa , jnjy dia iklas . dia uji aku lagi dia cakap ''shaa bole dak jdy skandel org'' aku balas '' mksud dy , dy dah ada awek laa naa skandel bebagai nie ? nek terkejut aku bila dia ckap skandel . apa tuu skandel haha . diaa jwb dgn nada lembut''mksud org , dia jadi awek org sementara kita buad mcm couple , kita msg kita col boleh kan shaa'' ouhh berbunga gilaa hati nie bila ayat2 manis dia keluarkan '' aku cakap skid ja kali nie ''boleh :)'' aku mengukir senyum kat wajah aku nie .

eh tiba2 dia ckp dia buzy kejap lagi dia naa col plakk , aku tnggu , dia suruh aku on9 dulu . mybe dy naa online kod . aku tetap tnggu . lama sgt aku tngguu aku antaq msg dy taa balas . lpas tuu aku tnya buzy kaa dia justt rep ''HA'' oke aku taa kacau dh dia msty ada bnda ta kena . tapi aku mseh berharap laa :'] yang aku bole couple gn dy . tapi mcm mimpi jaa kann , aku sentiasa menaruh harapan hmm . tiap2 detik aku tnggu dia sbb dy yg bgy harapan . tiba2 dia tulis status yang diaa na kuaq gn org len . pedih rasa hati nie , laki mmg mcm nie kaa firasat hti aku bersuara , kejammnya . mcm biasa bila sedih org pertama aku mengadu aku kan sebut nama ALLAH lepass tu pikahh . bila ada pikah hilang jugak sedih aku .

aku rasa tuu laa kali pertama dan kali terakhir aku otp dengan dia :) sedih ? mmg sedih . tapi perjalanan kena terus bnyk benda kita kena tempuh . kesimpulan dekat sinie , aku rasa aku taa bole terlampau berharap , aku kena kuad taa bole lemahh :'] terimakaseh atas sgalanya .

ASSALAMUALAIKUM :') .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan